Przerwa blogowa

17:47





Nie powiem Ci konkretnie czemu i na jak długo, ale czuję że potrzebuję przerwy. Wrócę, to pewne, bo kocham blogowanie. Ale teraz brak mi czasu dosłownie na wszystko, w tym i na przyjemność jaką powinno być tworzenie tutaj, komunikowanie z Tobą i dzielenie się fantastycznymi ciekawostkami. 

Wrócę za kilka tygodni czy kilka miesięcy z nową energią, z nowymi tekstami i zdjęciami. 

Fanpage bloga również zostanie na ten czas zawieszony, ale zawsze możesz mnie znaleść na Instagramie. Tam raczej nadal pozostanę aktywna, więc gorąco Cię zachęcam do follownięcia mnie na tym zacnym portalu



Życzę Ci przemiłych wakacji i do napisania, mam nadzieję już niebawem! 

Pozdrawiam,
Karolina 

You Might Also Like

0 komentarze

“Avec un bon compliment, je peux vivre deux mois.”
- Mark Twain

Cieszę się, że postanowiłeś skomentować ten wpis! Z góry dziękuję za każde miłe słowo i konstruktywną krytykę. Proszę tylko: szanuj innych komentujących. I na bogów - nie reklamuj się! To wcale mnie nie zachęca do kliknięcia.

Pozdrawiam!